Kompetencje menedżera w zakresie projektu
Doświadczeni menedżerowie mają wiedzę, że umiejętności dotyczące do organizowania przedsięwzięć biznesowych doskonali się za pomocą praktyk zawodowych albo specjalnych szkoleń. Administratorzy przedsięwzięć tak naprawdę powinni kierować przedsięwzięciem angażując się aktywnie. Mnóstwo treści można znaleźć na tej stronie:
Szkolenia Udane Prezentacje i Przemówienia
W niniejszym blogu opiszę ważne obszary umiejętności szefa działań projektowych. Umiejętności z kierowania działań projektowych da się określić w poniższych zakresach:
- integracja priorytetów, a więc kompleksowe podejście od projektu oraz wzięcie pod uwagę większości czynności,
- zdefiniowanie całego szeregu zadań, a w realnej sytuacji przekłada się na umiejętność delegowania czynności i ustalania metod ich realizacji,
- zarządzanie zadaniami podwładnych, uważane za kluczową umiejętność kierownika przedsięwzięcia,
- organizowanie logistyki, a więc decydowanie w sprawach zamówień innowacyjnych urządzeń i posiadanie dobrego oka do ofert u partnerów biznesowych,
- kierowanie zasobami ludzkimi, co oznacza chęć do budowania grupy projektowej i ogrywania roli lidera takiego teamu,
- przekazywanie informacji,
- zabieganie o jakość wykonania czynności w projekcie,
- zajmowanie się kosztami projektu,
- dokonanie oceny ryzyk odnoszącego się do zakończenia działań projektowych.
W tych tematach sprzedałem w tym roku bardzo wiele szkoleń. Uczestnicy oczekiwali praktycznych kompetencji i metod do projektów. Jestem wielkim zwolennikiem tego typu zagadnień i jestem przekonany, że typowy kierownik działu powinien dobrze zarządzać przedsięwzięciami.
CO TO ZA BLOG?
W tym miejscu wiele dyskutujemy równeż na temat:
- audyty motywacji ludzi w przedsiębiorstwach wszelkich branż
- kwestionariuszy psychologiczne
- kursach z rozwoju osobistego i menedżerskiego
- wydarzenia dla pracowników
- zarządzanie ludźmi
Jak zawsze zapraszamy do następnych spotkań na tej stronie.
03.06.2016. 13:54