Nagrodzeni klienci prowadzonych kursów
W tym kwartale lista uhonorowanych nagrodami - (rabatowe wejsciówki do Szkoły Trenerów ) uczestników prowadzonych przez nas kursów znajduje się poniżej:
Damian Adamski, z Andrychowa – uczestnik kursu z asertywności – tytuł najsympatyczniejszego pracownika
Natalia Wojciechowska, z Będzina – uczestniczka kursu z efektywności osobistej – tytuł najmilszego klienta
Wiesław Jędrych, z Stolarzowic – uczestnik szkolenia z pracy z klientem wewnętrznym – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów klienta
Natalia Fryzjer, z Lublina – uczestniczka szkolenia z kreatywnego myślenia – tytuł najszybciej uczącego się klienta
Lucjan Urbański, z Andrychowa – uczestnik warsztatu z motywowania pozafinansowego – tytuł najsympatyczniejszego pracownika
Beata Goździkiewicz, z Kielc – uczestniczka kursu z negocjacji – tytuł najsympatyczniejszego pracownika
Ferdynand Perłowicz, z Torunia – uczestnik kursu z asertywności – tytuł najsympatyczniejszego uczestnika
Lucja Sarpata, z Andrychowa – uczestniczka szkolenia z negocjacji – tytuł najsympatyczniejszego klienta
Leszek Elfarty, z Częstochowy – uczestnik treningu z pracy z klientem wewnętrznym – tytuł najmilszego pracownika
Daniela Surmacz, z Karpacza – uczestniczka treningu z zarządzania przez cele – tytuł najbardziej zmotywowanego klienta
Ferdynand Etymski, z Sosnowca – uczestnik szkolenia z kierowania projektami – tytuł najbardziej kreatywnego uczestnika
Zofia Wierzbicka, z Sopotu – uczestniczka kursu z systemów oceny – tytuł najbardziej zmotywowanego uczestnika
Antoni Łodyga, z Jedrzejowa – uczestnik warsztatu z planowania i delegowania – tytuł najsympatyczniejszego klienta
Samanta Filipowicz, z Andrychowa – uczestniczka treningu z kreatywnego myślenia – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów klienta
03.06.2016. 13:54