Nagrodzeni klienci prowadzonych kursów

W tym kwartale lista uhonorowanych nagrodami - (rabatowe wejsciówki do Szkoły Trenerów ) uczestników prowadzonych przez nas kursów znajduje się poniżej:


Damian Adamski, z Andrychowa – uczestnik kursu z asertywności – tytuł najsympatyczniejszego pracownika


Natalia Wojciechowska, z Będzina – uczestniczka kursu z efektywności osobistej – tytuł najmilszego klienta


Wiesław Jędrych, z Stolarzowic – uczestnik szkolenia z pracy z klientem wewnętrznym – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów klienta


Natalia Fryzjer, z Lublina – uczestniczka szkolenia z kreatywnego myślenia – tytuł najszybciej uczącego się klienta


Lucjan Urbański, z Andrychowa – uczestnik warsztatu z motywowania pozafinansowego – tytuł najsympatyczniejszego pracownika


Beata Goździkiewicz, z Kielc – uczestniczka kursu z negocjacji – tytuł najsympatyczniejszego pracownika


Ferdynand Perłowicz, z Torunia – uczestnik kursu z asertywności – tytuł najsympatyczniejszego uczestnika


Lucja Sarpata, z Andrychowa – uczestniczka szkolenia z negocjacji – tytuł najsympatyczniejszego klienta


Leszek Elfarty, z Częstochowy – uczestnik treningu z pracy z klientem wewnętrznym – tytuł najmilszego pracownika


Daniela Surmacz, z Karpacza – uczestniczka treningu z zarządzania przez cele – tytuł najbardziej zmotywowanego klienta


Ferdynand Etymski, z Sosnowca – uczestnik szkolenia z kierowania projektami – tytuł najbardziej kreatywnego uczestnika


Zofia Wierzbicka, z Sopotu – uczestniczka kursu z systemów oceny – tytuł najbardziej zmotywowanego uczestnika


Antoni Łodyga, z Jedrzejowa – uczestnik warsztatu z planowania i delegowania – tytuł najsympatyczniejszego klienta


Samanta Filipowicz, z Andrychowa – uczestniczka treningu z kreatywnego myślenia – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów klienta


 

03.06.2016. 13:54